دوفرشته آسمانی

دوفرشته آسمانی

مرجع نمونه سوالات ونرم افزارهای آموزشی دبستان
دوفرشته آسمانی

دوفرشته آسمانی

مرجع نمونه سوالات ونرم افزارهای آموزشی دبستان

نرم افزارآموزش کسرها ( چهارم ، پنجم ، ششم دبستان )

نرم افزارآموزش کسرها ( چهارم ، پنجم ، ششم دبستان )




چرا ؟

چرابه خودمان عادت دادیم از زحمات دیگران بدونه حتی

یک تشکر کوچیک رایگان استفاده کنیم
بیش از200 نفر این نرم افزارساخته شده درسایت دوفرشته آسمانی را

 دانلود کردند ولی دریغ از یک تشکر ونظر ظاهرا به این شکلی که پیش

 می رود مجبوریم نرم افزارهای بعدی خودمان را درفروشگاه سایت

 قراربدهیم وبرای ارزش کارمان حداقل مبلغی درنظر بگیریم باشد تا

 متاسفانه بعضی از کاربرانی که عادت به دانلود رایگان از سایت ها

 دارند واصلا نگاه به زحمتی که برای این شکل محتواها ونرم افزارها

 کشیده می شود ندارند عبرتی بشود

مَن لَم یَشکُرِ المُنعِمَ مِنَ المَخلوقینَ لَم یَشکُرِ اللّه  عَزَّوَجَلَّ؛
هر کس در مقابل خوبى مردم تشکر نکند، از خداى عزّوجلّ تشکر نکرده است.


عیون الاخبارالرضاعلیه السلام، ج1، ص27، ح2





توجه توجه توجه

استفاده از منابع ومطالب سایت دوفرشته آسمانی
دروبلاگ و سایت شخصی بدون ذکر منبع
 ( سایت دوفرشته آسمانی )شرعا حرام می باشد




نظرات 13 + ارسال نظر
saba 2 اردیبهشت 1392 ساعت 23:32

با سلام به مدیریت محترم سایت من برای اولین بار می خواستم از مطالب سایت شما استفاده کنم که متاسفانه قفل شده بود ولی من از طرف همه دوستان که مطمئنا قدر زحمات شما را به خوبی می دانند تشکر می کنم و امید موفقیت روز افزون شما را دارم

حسین 6 اردیبهشت 1392 ساعت 13:06

سلام
کارت عالی بود . . .
با اینکه این نرم افزار رو برای برادر زادم میخواستم و واقعا مورد نیازش بود ، اما واقعا متاسف شدم از اینکه این همه دانلود میشه ولی دریغ از یک تشکر . . .
متاسفانه هنووووووز فرهنگش جا نیوفتاده . . .
به نظر من کار خوبی میکنی که رمز میزاری . . .
حالا تا کی ؟
اگه میشد کاری کرد که اول نظر داد و بعد لینک دانلود رو قرار داد خوب میشد ، یه جورایی از فیلتر کامنت عبور کنه . . .

حمید 8 اردیبهشت 1392 ساعت 11:58 http://www.ldsaghez.blogfa.com

با سلام از سایت خوبتون و از زحماتتون بسیار سپاسگذارم
لطفا رمز عبور برای دانلود این نرم افزار رو می خواستم اگه ممکن هست راهنمایی بفرمائید
http://www.ldsaghez.blogfa.com

رستمی 9 اردیبهشت 1392 ساعت 22:39 http://sepehreehsas.blogfa.com

سلام !کمال تشکر را بابت تمامی این محتواهای آموزشی از شما دارم اما متاسفانه نتوانستم این نرم افزار را دانلود کنم. اگر امکان دارد رمز ان را بردارید...
درود و سپاس

اکبر 12 اردیبهشت 1392 ساعت 08:45

با سلام وتشکر به خاطر نرم افزارهای زیباتون
خیلی خوب وعال مخصوصا واسه بچه های ما
بازم ممنون

ایمان 5 تیر 1392 ساعت 13:14

دوست عزیزم خسته نباشی من دبیرم و مدتهاست که از فضای بسیار خوب و زیبا و صدالبته مفید سایتت استفاده کردم.از همین جا برایت ارزوی بهروزی و موفقیت دارم.اما یک نکته برام جالب بود که خواستم خدمت عزیز دلم عرض کنم واونم اینه که اگه به کار و تلاش و همت بزرگان دنیا و البته دین خوبمون اسلام نگاهی کوتاه بندازیم میبینیم که همه ی بزرگترای ما برای کارهای بزرگی که انجام میدادن هرگ دنبال چشمداشتی نبودن درست به همین دلیله که متاسفانه در زمان خودشون ناشناخته موندن و الان که از نبودن اونها سالها میگذره مردم به بزرگی روح و فکر اونها پی بردن و می برن.
شما با همه ی بزرگیت به پای تشکر من و امثال من ننشین.کار بزرگ کمک به دیگران و تلاش برای آموزش اونا کم ارزشی پیش خدا نداره پس خودتو دست کم نگیر هزاران تبریک و آفرین به شما و خانواده ی بزرگوارت

حمزه 6 مرداد 1392 ساعت 15:01

با سلام بخدمت دوست عزیزم در سایت دو فرشته
دبیر ریاضی راهنمایی هستم ومدتی است که از مطالب سایت شما بهره می برم امیدوارم که در ارائه خدمت به دانش آموزان کشور عزیزمان موفق باشید.
اجرتان با خدا و موفق باشید

سبحان خانگلی زاد 13 مرداد 1392 ساعت 20:12

باسلام
قربونت داداش . . .
ممنون از زحماتت و واقعا حق داری گلایه کنی..
بازم ممنون

محمد 26 مهر 1392 ساعت 17:19

تشکر می کنم و امید موفقیت روز افزون شما را دارم

دوست شما 20 آبان 1392 ساعت 15:29

سلام دوست خوب من از اینکه یه سایت به این زیبایی داری واقعا لذت می برم،اونقد قشنگ وپر محتوا هست که واقعاً آدم لذت می بره.امیدوارم که همیشه موفق باشی

اشنا 20 آذر 1392 ساعت 09:41

تشکر می کنم و امید موفقیت روز افزون شما را دارم

z 10 فروردین 1398 ساعت 20:48

مرسی دمت گرم

مسعود 17 آذر 1399 ساعت 18:53

تشکر فراوان از زحمات دوستان گرامی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد