شهدای نیاک

شهدای نیاک

مرجع خبری و طراح نرم افزارهای مذهبی وزندگینامه شهدا وبیانات رهبری و دفاع مقدس
شهدای نیاک

شهدای نیاک

مرجع خبری و طراح نرم افزارهای مذهبی وزندگینامه شهدا وبیانات رهبری و دفاع مقدس

شناسایی باندهای تجارت جنسی در طرح نور/ حرکت طرح نور به سمت هوشمندسازی

سایت شهدای نیاک مرجع خبری وطراح نرم افزارهای مذهبی

شناسایی باندهای تجارت جنسی در طرح نور/ حرکت طرح نور به سمت هوشمندسازی

به گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی کشور در اطلاعیه‌ای از حمایت‌های خالصانه مردم نجیب ایران زمین و دیدگاه‌های قاطع اخیر رئیس جمهور و رئیس دستگاه قضا در اجرای «طرح نور» قدردانی و تشکر کرد.

در اطلاعیه شماره چهار فرماندهی انتظامی کشور در خصوص طرح نور (عفاف و حجاب) آمده است:

در زمان و زمانه ای که جریان‌های رسانه‌ای بدخواه ملت ایران به دنبال اختلاف افکنی و دوقطبی سازی جامعه با اجرای طرح نور بودند؛ مردم عزیز و نخبگان فهیم با ادراکی قابل ستایش در کنار پلیس قرار گرفتند تا شأن، حریم، حرمت و کرامت بانوی ایرانی حفظ شود. برای آنکه افکارعمومی و مراکز تصمیم‌گیر، شناخت بیشتری از دلایل فراجا در اهمیت اجرای طرح نور داشته باشند، طی روزهای آینده چند پرونده مهم از باندهایِ تبهکار سازمان یافته که در سطح بین‌المللی و داخل کشور اقدامات مجرمانه در زمینه فساد و فحشا، تجارت جنسی، پورنوگرافی و... داشته‌اند منتشر خواهد شد.

در پیوند با موضوع پیش گفته؛ گزارش‌هایِ میدانی و اخذِ نظراتِ مردمی در کنارِ حمایت‌هایِ روسای محترمِ جمهور و قوه قضائیه، صداوسیما و برخی نمایندگان مجلس و ائمه جمعه وجماعات و سایر نهادهای مسئول نشان دهنده شناخت مطلوب از نبض‌سنجی اجتماعی فراجا در اجرای طرح نور است.

همچنین بررسی‌ها و مشاهدات عینی روزانه در شهرها نشان دهنده‌ی حرکت مطلوب جامعه به سمت حفظ حریم و حرمت‌ زنان و بانوانِ سرزمین‌مان است.

پلیس در هیچ حالتی به دنبال پرونده سازی برای موضوعات هنجاری و ارزشی نیست و به شهروندان عزیز این نوید را می‌دهیم که در نهایت طرح نور به سمت هوشمندسازی پیش خواهد رفت.

این مهم زمانی بهتر و عملیاتی تر خواهد شد که نهادهایِ متولیِ کار که وظیفه مستقیم در اقدامات فرهنگی و ایجابی در حوزه عفاف و حجاب دارند، عملکرد قابل قبول و درخور توجهی داشته باشند.

در پایان قدردان کارکنان سخت‌کوش و پرتلاشی هستیم که چنین خالصانه و مشفقانه به ارتقای ارزشهای اجتماعی یاری می رسانند و انتظار داریم تا با همت مسئولین محترم و انجام بموقع وظایف دستگاههای مسئول روند هوشمندسازی نیز، پرشتاب تر به سرانجام مطلوب و مورد رضایت مردم برسد.

فیلم/ گزارش میدانی از طرح نور فراجا

سایت شهدای نیاک مرجع خبری وطراح نرم افزارهای مذهبی

فیلم/ گزارش میدانی از طرح نور فراجا

«طرح نور» از ۲۵ فروردین‌ماه توسط پلیس در سطح شهر در حال اجراست. فراجا طی روز‌های اخیر با انتشار بیانیه‌هایی تأکید کرده این طرح رویکرد ایجابی دارد و صرفاً با معدود افرادی که اقدام به هنجارشکنی می‌کنند، با دقت و حساسیت، برخورد قانونی صورت می‌گیرد.

نماهنگ | کربلای ری

سایت شهدای نیاک مرجع خبری وطراح نرم افزارهای مذهبی

نماهنگ | کربلای ری

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای: «در فضیلت ایشان روایات معروفی وارد شده است. حضرت هادی به یکی از اهالی ری که از زیارت امام حسین می‌آمد فرمودند: اگر می‌رفتی عبدالعظیم را زیارت می‌کردی ثوابی که از زیارت امام حسین علیه‌السّلام به تو داده‌اند همین را به تو می‌دادند. ما در جوار جناب عبدالعظیم زندگی می‌کنیم، شوق کربلا هم داریم، اما کمتر توفیق پیدا می‌کنیم به زیارت این بزرگوار برویم.» ۱۳۸۲/۰۳/۰۵
پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR هم‌زمان با پانزدهم شوال، سالروز وفات جناب عبدالعظیم حسنی (علیه‌السلام) نماهنگ «کربلای ری» را بر اساس بیانات رهبر انقلاب منتشر می‌کند.

خط حزب‌الله ۴۴۱ | بی‌سابقه، تحقیرکننده و تغییر‌دهنده محاسبات

سایت شهدای نیاک مرجع خبری وطراح نرم افزارهای مذهبی

خط حزب‌الله ۴۴۱ | بی‌سابقه، تحقیرکننده و تغییر‌دهنده محاسبات

* شماره چهارصد و چهل و یکم هفته‌نامه خط حزب‌الله، با عنوان «بی‌سابقه، تحقیرکننده و تغییر‌دهنده محاسبات» منتشر شد.

* گزارش این شماره خط حزب‌الله، تحلیلی است بر عملیات تنبیهی ضد‌صهیونیستی «وعده صادق» که بازتاب زیادی در رسانه‌های غربی‌ داشته است.

* «برخورد برنامه‌ریزی شده و قاعده‌مند با چالش دشمن ساخته» عنوان یادداشت هفته این شماره خط حزب‌الله است که الزامات مقابله موثر و هوشمندانه با مسئله نقشه دشمن برای کشف حجاب را از منظر رهبر انقلاب اسلامی، بازخوانی کرده است.

* خط‌حزب‌الله در این شماره خود از تاکید اخیر رهبر انقلاب اسلامی بر تاریخ‌سازی عملیات وعده‌ی صادق و تجلیل حضرت آیت‌الله خامنه‌ای از پخش تلویزیونی برنامه تلاوت قاریان نوجوان در حرم حضرت معصومه(س) خبر داده است.

* شماره‌ این هفته‌ی خط حزب‌الله به روح مطهر سردار شهید حسن طهرانی مقدم، تقدیم می‌شود.

سروده‌ی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای که یک بیت از آن را در آستانه عملیات وعده صادق در جلسه‌ای خواندند

سایت شهدای نیاک مرجع خبری وطراح نرم افزارهای مذهبی

سروده‌ی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای که یک بیت از آن را در آستانه عملیات وعده صادق در جلسه‌ای خواندند

در آستانه عملیات تنبیهی «وعده صادق» علیه رژیم صهیونیستی، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در یکی از جلسات مرتبط، یک بیت شعر از غزلی که چندسال پیش با تلمیح از آیات قرآن مجید درباره رویارویی حضرت موسی علیه‌السلام با فرعون و ساحرانِ فرعونی سروده بودند، برای این عملیات خواندند:
تو را است معجزه در کف زِ ساحران مهراس
عصا بیفکن و از بیم اژدها مگریز
رسانه KHAMENEI.IR متن کامل این غزل را در ادامه منتشر میکند:
دِلا! ز معرکه‌ی محنت و بلا مگریز
چو گِردباد به هم پیچ و چون صبا مگریز

تو را است معجزه در کف، ز ساحران مهراس
عصا بیفکن و از بیم اژدها مگریز

تو موج غیرت و عزمی، ز بحر بیم مدار
حذر ز غرش طوفان مکن ز جا مگریز

ز سست عهدی ایام دلشکسته مشو
نشانه باش چو پرچم، ز بادها مگریز

چو صخره باش و مکن تکیه جز به دامن کوه
به حق سپار دل خویش و از دعا مگریز

تو از تبار دلیران خیبر و بدری
چو ذوالفقار و چو حیدر بزن صلا مگریز

به نوشخند منافق ز ره کناره مگیر
به زهرخند معاند به انزوا مگریز

چو ره به قبله‌ی امن است پایمردی کن
خطا مکن، ز توهم به ناکجا مگریز

چو تیر راه هدف گیر و بر هدف بنشین
ز کجروی به حذر باش و از خدا مگریز

«امین» خلق و امانت‌گزار یزدان باش
به صدق کوش و خطر کن ز مدعا مگریز

توجه به درس‌ها و عبرت‌های زندگی و مبارزات حضرت موسی (علی‌نبینا‌وآله‌و علیه‌السلام) در مقابل دسیسه‌های فرعون همواره از پایه‌های مهم اندیشه قرآنی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای است و استناد به آن بصورت مکرر در سخنان و راهبری‌های ایشان مورد اشاره بوده است.

فرمانده معظم کل قوا: نیروهای مسلح چهره‌‌ای ستودنی از قدرت ملت ایران به نمایش گذاشتند

سایت شهدای نیاک مرجع خبری وطراح نرم افزارهای مذهبی

فرمانده معظم کل قوا: نیروهای مسلح چهره‌‌ای ستودنی از قدرت ملت ایران به نمایش گذاشتند

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی ظهر امروز یکشنبه در دیدار جمعی از فرماندهان عالی نیروهای مسلح ضمن قدردانی صمیمانه از تلاشها و موفقیتها در قضایای اخیر، تأکید کردند: به‌لطف خداوند نیروهای مسلح چهره خوبی از توانایی‌ها و اقتدار خود و همچنین یک چهره ستودنی از ملت ایران به نمایش گذاشتند و ظهور قدرت اراده ملت ایران در عرصه بین‌المللی را به اثبات رساندند.



فرمانده کل قوا ضمن تبریک روز ارتش و همچنین سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، با تأکید بر اینکه دستاوردهای اخیر نیروهای مسلح موجب ایجاد احساس شکوه و عظمت درباره ایران اسلامی در چشم جهانیان و ناظران جهانی شده است، افزودند: موضوع تعداد موشک‌های شلیک شده و یا موشک‌های به هدف اصابت کرده که طرف مقابل بر روی آنها متمرکز شده، موضوع دست دوم و فرعی است، موضوع اصلی ظهور قدرت اراده ملت ایران و نیروهای مسلح در عرصه بین‌المللی و اثبات آن است، که ناراحتی طرف مقابل نیز از همین موضوع است.
رهبر انقلاب اسلامی با قدردانی از لحاظ شدن تدبیر در اقدامات نیروهای مسلح گفتند: حوادث گوناگون با هزینه و دستاورد همراه هستند و مهم آن است که با تدبیر، از هزینه‌ها کاسته و بر دستاوردها افزوده شود و این کاری است که نیروهای مسلح در حوادث اخیر به خوبی انجام دادند.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با قدردانی از تلاشها و فعالیت‌های سپاه، ارتش و نیروی انتظامی، نیروهای مسلح را به استمرار تلاش و حرکت برای مواجهه با دشمنی‌ها و دشمن‌ها با تکیه بر نوآوری و ابتکار توصیه و خاطر نشان کردند: یک لحظه هم نباید متوقف شد زیرا توقف به معنای عقب‌گرد است، بنابراین باید نوآوری در تسلیحات و شیوه‌ها و همچنین شناخت روش‌های دشمن همواره در دستور کار باشد.

ایشان با تأکید براینکه حیثیت ملت ایران باید در چشم دنیا برجسته باشد، افزودند: ضمن شناسایی استعدادها و نیروهای توانمند و خلاق، به خداوند متعال حُسن ظن داشته باشید و به او توکل کنید و بدانید که وعده خداوند در دفاع از مومنین حتمی و تخلف ناپذیر است.

رهبر انقلاب اسلامی در این دیدار همچنین تشکر ویژه‌ای از خانواده‌های فرماندهان و رده‌های مختلف ارتش، سپاه و نیروی انتظامی داشتند و خاطر نشان کردند: بار اصلی زحمات بردوش همسران و فرزندان نیروهای مسلح است که سختی‌ها را تحمل می‌کنند.

در این دیدار سردار سرلشکر باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به تحولات بزرگ سال ۱۴۰۲ و همچنین هفته‌های آغازین سال ۱۴۰۳ از جمله عملیات «طوفان‌الاقصی» و عملیات «وعده صادق» در تنبیه رژیم صهیونیستی گزارش کوتاهی از آخرین آمادگی‌ها و توانایی‌های نیروهای مسلح ارائه کرد.

بیست ونهم فروردین روز یادمان حماسه سازی وایمان ودلاوری سربازان ارتش جمهوری اسلامی ایران مبارک

سایت شهدای نیاک مرجع خبری وطراح نرم افزارهای مذهبی

بیست ونهم فروردین روز یادمان حماسه سازی وایمان ودلاوری سربازان ارتش جمهوری اسلامی ایران مبارک


فرارسیدن ۲۹ فروردین ماه، روز ارتش جمهوری اسلامی ایران و یادمان حماسه سازی و ایمان و دلاوری سربازان این آب و خاک بر شـما خجسته باد.


سرلشکر شهید سیدمسعود منفرد نیاکی

سرلشکر شهید خلبان میرحسن سجادی نیاکی

گروهبان شهید سیدحسین رمضانی نیاکی

جانباز شهید سیدجعفر حسنی نیاکی

جانباز شهید سید ناصریزدانی نیاکی

سرباز شهید سیدعلی حجازی نیاکی

سرباز شهید سیدسهیم ملک مدنی نیاکی

سرباز شهید سید محمدرضا آبدار نیاکی

سرباز شهید سید محمدرضا خاتم نژاد نیاکی

سرباز شهید سیدحمیدرضا اسدی نیاکی

سرباز شهید سید فرهاد معنوی نیاکی

سربازشهیدسیدعلی جبرئیل نیاکی

سربازشهیدسیدنادر احدی نیاکی

سرباز شهید علی اصغرغلامی نیاکی


یاد ونامتان گرامی و راهتان پر رهرو باد.