دوفرشته آسمانی

دوفرشته آسمانی

مرجع نمونه سوالات ونرم افزارهای آموزشی دبستان
دوفرشته آسمانی

دوفرشته آسمانی

مرجع نمونه سوالات ونرم افزارهای آموزشی دبستان

توجه توجه توجه ( معلمین محترم ودانش اموزان عزیز)پرسش وپاسخ زنده

توجه توجه توجه ( معلمین محترم ودانش اموزان عزیز)پرسش وپاسخ زنده


قابل توجه معلمین ودانش آموزان عزیز مدیریت سایت دوفرشته آسمانی درنظر دارد هرروز صبح از ساعت 11 تا 12 به صورت زنده در سایت به پرسش های شما درپیرامون محتوا سازی ویا طراحی سوال و...جواب بدهد 




با تشکر مدیریت سایت دوفرشته آسمانی

برروی آیکون زیرکلیک کنید تا بتوانید با مدیرسایت صحبت کنید

نظرات 2 + ارسال نظر
علی 7 دی 1391 ساعت 15:17 http://www.bazmm.blogfa.com

سلام خسته نباشید محتوا ها خیلی عالی هست من نرم افزار تما نسخه ۳ را گرفتم خیلی خوب هست فقط اگر توضیح بدید چطور عکس را درست می کنبد
و اینکه ایا شما خودتون محتواساز در دست ساخت دارید یا نه من چند باری ژرسیدم اما جواب روشنی نیادید

علی 8 دی 1391 ساعت 11:45 http://www.bazmm.blogfa.com

سلام یک ژیشنهاد براتون دارم هر چند هنوز جواب سوال من ندادید
شما می توانید وقتی یک از بازی ها را طراحی می کنید حالا در فتوشاب یا مولتی مدیا خلاصه مراحل کار را با نرفراز که از صفحه نمایش فیلم برداری می کنه فیلم برداری کنید و در سایتتون قرار بدید دو تا فایده داره اولا خیلی از دوستات مثل خود من که علاقنمد به یادگیری هستند یاد می گبرند و دیگر اینکه دوستان قدر زحمات شما را درک می کنند

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد