دوفرشته آسمانی

دوفرشته آسمانی

مرجع نمونه سوالات ونرم افزارهای آموزشی دبستان
دوفرشته آسمانی

دوفرشته آسمانی

مرجع نمونه سوالات ونرم افزارهای آموزشی دبستان

چوب کبریت هارابه عددمربوط به خودش وصل بکن

چوب کبریت هارابه عددمربوط به خودش وصل بکن






ساخته شده با نرم افزارتولید محتوای آموزشی تما

دانلود FlashPlayer11



نظرات 2 + ارسال نظر
پویا 30 شهریور 1391 ساعت 12:13 http://www.kelaseman90.blogfa.com

با سلام و احترام و تشکر فراوان از زحمات فراوان شما . برادر بزرگوار از شما تقاضایی دارم که نحوه ی کار با این نرم افزارها جهت تولید محتوای الکترونیکی را به من آموزش دهید خیلی علاقه ی شدید به تولید این محتوا ها دارم . واقعا متشکر تون می شوم . اجرتان با امام زمان عجل الله تعالی فرجه اشریف باشد منتظر جواب تون هستم . سری به وبلاگ حقیرم بزنید یاعلی مدد

رویا 11 خرداد 1392 ساعت 01:05

سلام.واقعا" دستتان درد نکند خیلی زحمت کشیدید.تمامی مطالبتان خیلی خیلی جالب ومفید هستند.من سایت شما را بسیار دوست دارم و به همه معرفی می کنم.بسیار سپاسگزارم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد