دوفرشته آسمانی

دوفرشته آسمانی

مرجع نمونه سوالات ونرم افزارهای آموزشی دبستان
دوفرشته آسمانی

دوفرشته آسمانی

مرجع نمونه سوالات ونرم افزارهای آموزشی دبستان

یک هدیه ویژه به مناسبت شهادت امام رضا ع

یک هدیه ویژه به مناسبت شهادت امام رضا ع



بچه های عزیز یک هدیه ویژه برای شما تهیه کردم و اینکه التماس دعا دارم وحتما برای من وخانواده من هم دعا کنید این شماره تلفن حرم امام رضا ع است که وقتی تماس بگیرید مستقیما وصل میشید به حودحرم وبه صورت زنده می تونید به امام ع سلام کنید وحرف دلتون رو بگید اگر واقعا دلتون شکست وحالی بدست آوردید ما رو فراموش نکنید.


شماره تلفن : 05112003334


نظرات 2 + ارسال نظر
سلام 4 بهمن 1390 ساعت 09:18 http://tama.blogfa.com

با سلام آقا محمد جواد کارهای فوق العاده و جالبی تولید کردی که نحسین من و تمام معلها و دانش آموزای بعضی مدارس تهران رو برانگیخت من دبیر ریاضی تیزهوشان و کام÷یوتر مدارس تهران هستم و دنبال ارهای جدید هستم و در زمینه هوشمند سازی مدارس و تولید محتوا کار کردم در مورد کارات چند تا سوال داشتم که خیلی واجبه و مهمه منم یه تیم دانش آموزی دارم که تو کلاس سومو چارم دبستان وبلاگ نویسی و آپلود دنالود و محتوا سازی و ... خیلی خوب کار کردند خوشحال میشم تلفنی باهم آشنا بشیم وبا هم همکاری کنیم البته با اجازه پدر بزرگوارتون که جدا بهشون تبریک میگم این شماره منه اگه قابل دونستین تماس بگیرین
09198334600 مهندس محمد رضایی

lhvd 8 بهمن 1390 ساعت 13:00

ممنون از وبلاگ عالیتون خیلی به دردمون خورد اگه میشه درسهای کلاس اولی ها رو به روز یعنی سال 90 در وبلاگ قرار بدین ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد