دوفرشته آسمانی

دوفرشته آسمانی

مرجع نمونه سوالات ونرم افزارهای آموزشی دبستان
دوفرشته آسمانی

دوفرشته آسمانی

مرجع نمونه سوالات ونرم افزارهای آموزشی دبستان

کلمه سازی (بازی جدید کلمه سازی اول دبستان)


مبلغ قابل پرداخت 4,000 تومان
نمونه تصاویر نرم افزارکلمه سازی


کلمه سازی (بازی جدید کلمه سازی اول دبستان)
این نرم افزارورژن های مختلفی داره که به مرور زمان سعی می کنم ورژن های بعدی رو ساخته وبرای خریدشماکاربران عزیز
درسایت دوفرشته آسمانی قرار بدهم.
ورژن های بعدی بازی حروف الفبا
بازی نوشت افزارها
بازی لوازم خانه
بازی حیوانات
بازی لوازم آشپزخانه
بازی رنگ ها
بازی اشکال
بازی وسایل نقلیه
بازی خوراکی ها
بازی رنگ ها وپوشاک
بازی اعدادواشکال هندسی و...



توجه توجه توجه
برای اجرای نرم افزاربازی کلمه سازی باید آخرین ورژن نرم افزارفلش پلیر درکامپیوترتان نصب شده باشد



هرگونه تکثیر ویا قراردادن منابع ومطالب سایت دوفرشته آسمانی
دروبلاگ و سایت شخصی بدون اجازه ازمدیریت
 ( سایت دوفرشته آسمانی )شرعا حرام می باشد

نظرات 4 + ارسال نظر
زهرا شاه رخی 16 آبان 1393 ساعت 14:35

با سلام.من از سایت شما برنامه بازی جدید کلمه سازی اول دبستان را خریداری نموده لینک دانلود برایم ارسال نگردید.
کد پیگیری:32513
ارجاع بانک:103871595996

با سلام جواب به آدرس ایمیلتان ارسال شد با تشکر

احسان 28 مرداد 1394 ساعت 19:15

سلام من دوبار به حساب شما واریز کردم
بار اول بدون اینکه کد پیگیری را یادداشت کنم تکمیل فرایند خرید را زدم اما نوشت این فیش قبلا مصرف شده و نتوانستم دانلود کنم و به همین دلیل بار دوم با کارت دیگر پرداخت کردم به کد پیگیری 77803659 که توانستم دانلود کنم.
بنده خودم فرهنگی هستم و می دانم حلال و حرام را شما و ما فرهنگیان درک می کنیم و امیدوارم پولی که بار اول کسر شد به شماره کارت اولم واریز نمایید.
در ضمن هر دوبار را من با همین ایمیلی که در این نظر وارد کردم، خرید کردم.
در اینجا قیمت زده شده دو تومان ولی در سایت بانک سه تومن بود.

با سلام پاسخ شما به آدرس ایمیلتان ارسال شد

حسن 8 شهریور 1395 ساعت 16:29

سلام خدمت مدیریت محترم سایت.من این نرم افزار را به شماره پیگیری ۹۲۰۲۱۲ خریداری نموده ام.
فلش پلیر نصب میباشد ولی فایلی که دانلود شده اجرا نمیشود.لطفا نسخه سالم این نرم افزار را برایم ایمیل کنید.خواهش میکنم.

با سلام دوست محترم شماره های پیگیری ما با عدد 9 شروع نمی شود شما از کجا خریداری کردید

حسن 8 شهریور 1395 ساعت 16:35

با سلام.من نرم افزار را خریداری کردم.نرم افزار خراب میباشد.لطفا آنرا اصلاح کنید سپس برایم ایمیل کنید‌.خواهش میکنم کاری کنید.این نرم افزار ضروری است
شماره پیگیری:920212

با سلام دوست محترم شماره های پیگیری ما با عدد 9 شروع نمی شود شما از کجا خریداری کردید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد