دوفرشته آسمانی

دوفرشته آسمانی

مرجع نمونه سوالات ونرم افزارهای آموزشی دبستان
دوفرشته آسمانی

دوفرشته آسمانی

مرجع نمونه سوالات ونرم افزارهای آموزشی دبستان
نظرات 3 + ارسال نظر
وحید 6 مرداد 1392 ساعت 17:03 http://xvxf.blogfa.com

سلام عزیزم فلاحی دبیرروانشناسی ومشاور هستم تقریبا هر روز از سایت خوبتان دیدن می کنم . راستش کار با نرم افزار تما واتوپلی شروع کردم . زیاد خوب بلد نیستم اگه کمکم کنی ممنونت میشم . اگه براتون مقدوره میخام فقط صفحه اول طراحی نرم افزارو درست کنم .یه نرم افزارساختید داستان انبیا در قران اگه میشه سورس صفحه اول رو بهم بدی یا راهنماییم کنی ممنونت میشم بی صبرانه منتظرت هستم

عید فطر، روز چیدن میوه های شاداب استجابت مبارک باد[گل]

ممنونم از شما به خاطر مطالب زیبا و مفیدتون
موفق باشید

سلام
با مطلب طنز ( خارجی ها ) به روزم و منتظر نظر ارزشمند شما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد