دوفرشته آسمانی

دوفرشته آسمانی

مرجع نمونه سوالات ونرم افزارهای آموزشی دبستان
دوفرشته آسمانی

دوفرشته آسمانی

مرجع نمونه سوالات ونرم افزارهای آموزشی دبستان

نرم افزار ریاضی اول دبستان ( تم 9 )

نرم افزار ریاضی اول دبستان ( تم 9 )







نرم افزارآموزش وآزمون تم 9 ریاضی اول دبستان طراحی شد
این نرم افزارشامل محتواهایی ازقبیل

==========================================
1- شکل های رنگ شده را با هم جمع ببند
2- درهرردیف نوشتن عددهاراهمان طور که هست ادامه بده
3- درهرردیف شکل هاراهمان طورکه هست ادامه بده
4 - درجای خالی عددمناسب هرشکل را علامت بزنید
5 - جمع های زیرراانجام بده
6 - جمع شکل های زیرراانجام بده
7 - درجای خالی عددمناسب بنویسید
8 - عددهردسته رابه آن وصل بکن
9 - جواب درست جمع را به آن وصل بکن

=========================
داستان صوتی وتصویری
سرودکودکانه
سرگرمی : زنگ کارتون - زنگ بازی ( اختلاف تصویر )


========================================

قابل توجه مدیران ومعلمین محترم این نرم افزارطوری طراحی شده که تمام محتواهای موجود
درنرم افزاررا به صورت جداگانه هم می توانید درکلاس تدریس ویا دانش آموزان
درمنزل ازآن استفاده کنند
===================
ضمنا اگردوست داشته باشید که این نرم افزاربنام خودتان ومدرسه تان نام گذاری شود
درپیام درخواستی که می فرستید متذکرشویدتا شرایط آن برای شما ازطریق ایمیل فرستاده شود

نظرات 4 + ارسال نظر
ابوعدنان 21 آبان 1391 ساعت 22:35 http://abooadnan.blogsky.com

سید کوچلو براتون آرزوی موفقیت دارم وب جالبی داری

آرین 16 آذر 1391 ساعت 00:05 http://www.ilike.blogfa.com

سلام ببخشید من این نرم افزار ریاضی رو میخواستم برام میفرستین ؟

طیبه 2 دی 1391 ساعت 14:14 http://baraniha.mihanblog.com

سلام/ من خیلی وقته که از وب زیبا تون بازدید می کنم و خیلی یزباست

وخیلی استفاد کردم / دخترم کلاسه اوله امسال و این نرم افزار خیای جالبه ممکنه برام بفرستین .

پروین حاتمی 7 دی 1391 ساعت 02:17

سلام .خدا قوت
من خودم نرم افزار تما رو تابستون خریدم ولی ممکنه در مورد خرید محتواهای آماده شده ی خودتون راهنماییم کنید . با تشکر فراوان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد