دوفرشته آسمانی

دوفرشته آسمانی

مرجع نمونه سوالات ونرم افزارهای آموزشی دبستان
دوفرشته آسمانی

دوفرشته آسمانی

مرجع نمونه سوالات ونرم افزارهای آموزشی دبستان

محتوای آموزشی مفهوم کسرها ( سوم،چهارم،پنچم)

محتواهای آموزشی مفهوم کسرها ( سوم،چهارم،پنچم)



محتوای آموزشی انواع کسرهامحتوای اموزشی مفهوم کسرها

مقایسه کسرها





برای دریافت محتوای کسرهاپیام بفرستید


نظرات 9 + ارسال نظر
bahareh 9 مهر 1391 ساعت 06:14

سلام
لینک دانلود نیست چطور دانلود کنم؟

سلام
برای دریافت محتوای آموزشی کسرها باید مبلغ 5هزارتومان به شماره حساب 6104337102827878واریزکنید وشماره واریزی را برای ماارسال تا محتوارا به پادرس ایمیلتان بفرستیم با تشکر

صالحی فر 10 مهر 1391 ساعت 09:54

با سلام
من همیشه از مطالب سایت شما نهایت استفاده را برده ام.
ممنون از زحماتتون
انشاا... همیشه پاینده باشید

سهراب خندان 10 مهر 1391 ساعت 21:44

با تشکر از وبلاگ بسیار خوب و مفید شما
لطفأ محتوای آموزش مفهوم کسرها را برای من بفرستیدوبا تشکر

نجیبی 16 مهر 1391 ساعت 00:41 http://jabar1348.blogfa.com

سلام سید جان امیدوارم سالی سرشارازموفقیت داشته باشی برای کلاس اولی ها کارجدید نداری من منتظرم راستی کار با تماروشروع کردم اگرشدتلفن تماسی برام بنویس تا چند تا سوال دارم از شما رد رابطه با تما بپرسم

عباسعلی باقرزاده 17 مهر 1391 ساعت 13:36

با سلام و تشکر
خواهشمند است این مطلب را برای بنده
ایمیل کنید.

با تشکر فراوان
باقرزاده

سمیه 22 مهر 1391 ساعت 14:39

سلام...من این برنامه رو میخواستم...امکانش هست برام ایمیل کنید؟؟؟ممنون

سلام
خسته نباشی و خداقوت.
چطوری میتونم نرم افزارتونو به دست بیارم.؟

ایمانی 11 دی 1391 ساعت 15:56

سلام نیاز به محتوای آموزشی مفهوم کسرها دارم

آقای محمدی این محتوا رو هم لطفا راهنمایی کنید چطور دریافت کنم....

با سلام این نرم افزارهارو به صورت رایگان می توانید از این آدرس دانلود کنید
http://2fereshte.ir/1392/01/26/post-359/

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد